...............


Things happen for a Reason.. yes! xde benda yang terjadi tanpa sebab.. sama ada sebb tu akan bawa bahagia pada kita di masa hadapan atau mungkin akan melukakn kite dulu barulah ia bertukar menjadi y terbaik..

this year atau shud i say this time.. maybe for this time only.. ia adalah amat teruk bagi aku.. bermula dengan hilang arwah .. hilang cita cita dan sekarang bakal hilang.. err bakal?? i dont think so.. aku rase aku memng da pun kehilangan ..

bukan salah sesiapa.. salah aku sebb aku terlalu marahkan die kerana x pernah ada disisi aku waktu kehilangan both arwah.. cinta konon.. ape y namanya cinta bile die langsung tak pernah ada disaat aku rase separuh nyawa aku pergi.. atau can i say sahabat baik konon.. pun bukan.. susah.. terlalu susah bagi aku untuk terima kehilangan arwah sementelah aku takpernah berdepan dengan kehilangan y abadi..

siapa sangka rase suke yang dulu ada dalam hati bertukar menjadi benci y teramat dan kemudian bertukar menjadi dendm.. dendam y tak terungkap dengn perbuatan.. cukup dengan sentiasa beriak sinis.. ego.. berlagak ..sombong.. i dont believe i do dat.. but dat the truth..

tapi ya Allah maha berkuasa.. disaat aku merasakan dendam tu dah sebati dengan hdup aku . disaat aku merasakan aku tak perlukan sesiapa dalam hidup aku.. disaat aku merasakan y tak akan sesekli dalam hidup ni aku akan cari die.. tibe tibe disaat die betul2 hilang aku mula terfikir untuk slow talk balik.. tapi tapi sebenarnya da terlambat .. dia tak macam dulu.. hello what do you expect then? biar diri terus dipersiniskan?? gtuuu .. of course tidak.. aku tak sedikit pun persalahkan dia atas apa y terjadi...

disaat dia hilang aku mula mintak pada Allah balik supaya dia dikembalikan.. but yaa.. Allah perkenankan doa aku.. tapi datang die cume sekejap dan as usual he treat me as usual.. nothing change.. cume cume.. u can always feel the different right.. orang y berdosa memng selalu macam tu.. n orng itu aku...

dan bila Allah tunaikan apa y aku nak.. tpi dalam keadaan tak seperti dulu of course ia membuat keadaan aku bertambah teruk.. rase menngs tu da sebati dengan hidup..

dan sekarang aku tak mintak apa apa.. sebab aku tahu disaat allah perkenankan sekali lagi permintaan aku.. aku akan terus jatuh.. dan jatuh.. tak akan ada ruang lagi untuk berdiri.. tak akan..

so what i need to do now is only to build up back my own self.. aku tahu aku ada family aku ada adik.. n aku ada kawan.. y takkan hilang.. in sya allah..


Popular Posts