Saturday, December 3, 2011

Aku hanya dihadapannya.. namun ..

-



" aku hanya dihadapannya,
namun dia tidak pernah melihat aku.. 
dia pandang kiri, kanan dan belakang,
namun bukan aku yang tetap dihadapan. 
tapi aku tak akan mengalah..
kerana aku akan buat dia lihat hadapannya.
terus melihat.. aku dihadapannya " 


Ya Allah...Seandainya telah engkau takdirkan Dia Bukan milikku Bawalah dia jauh dari pandanganku Luputkanlah dia dari ingatanku Dan peliharalah aku dari kekecewaan
 

Ya Allah Ya Tuhanku yang maha mengerti... Berikanlah aku kekuatan Menolak bayangannya jauh ke dada langit Hilang bersama senja nan merah Agar aku sentiasa tenang Walaupun tanpa bersama dengannya.

Ya Allah yang tercinta...Peliharalah aku dengan takdirmu Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan Adalah yang terbaik untukku sesungguhnya engkau maha mengetahui Segala yang terbaik untuk hambaMu ini....

p/s:- lamenya tak hupdate blog.. rindu gile.. haha.. banyak kali try menulis tapi otak mesti jem! :P.. btw  ayat2 diatas hanyalah diculik dari pakcik google  dan novel DENGAN NAMA CINTA DAN NUR KASIH :)) saje nak menmedetasikan diri diwaktu malam hari ni.. haha.. tapi yang penting saye bukan dalam keadaan kecewa okeyh.. hehe.. PEACE NO WAR!  

I LOVE YOU !!! ^___^ haha... :P