Selamat berpuase semua :D:D:D


Selamat berpuase semua T___T.. heksited kejap..
erm.. nak cakap ape ea..
macam biase la fara kan suke me wish list ni... like puase tahun lpas.. fara rase tak der y berubah pun..
orang y fara nak wish masih same..
siler rujuk link ini ea.. manalatahu kowt2 name masuk dalam senarai..

wish list puase tahun lepas.. hahahaa.. :D

and.. dikesempatan ni jugak i wanna to says sorry for everything that i do..pada semua orang yang mane saya pernah lukakan hati kalian..sama ade secara sengaja atau tidak.. sory.. especialy pada somebody yang mane i just sending you a message asking you why you add me after blocking me..




*KEPADA YANG TAK BERKENAAN SILE ABAIKAN ENTRY IN OKEYH>> :D
banyak ..banyak sebenrnya y ain nak cakap..nak terangkan.. tapi rasenya tak berani pulak nak berterusan mendesak awak.. sebab saya tahu..saya always emosional.. and awak.. cool + malas nak melayan karenah saya kan.. haha.. entah kenape dulu sangat2 emosi.. skang jujur saya da tak rase apa apa.. just hopes that suatu hari nanti kita boleh bercakap seperti sediakala.. boleh berbual macam dulu.. macam kawan biasa.. macam tak pernah ada apa apa rase marah kecewa and so on.. yaa i know kali ni da masuk berjuta kali maybe i asking for forgiveness n berjuta kali jugak sy serang awak tanpa mahu berfikir panjang.. pendek cerita suke buat conclusion y bukan2.. entahla!! saya kan gile.. haha..apa apapun.. like the others people says.. masa kita semakin singkat.. entah bile akan hidup pun tak tahu.. maybe itu salah satu sebab yang buat ain sedar kalo cukuplah dengan semua ni.. kita masing2 ada kehidupan sendiri.. bahagia dengan kehidupan sendiri.. tapi .. yaa itu tak bermakna kalau saya perlu bermusuh ngan awak.. n awak.. even be one of my friend di fb tapi terpaksa juge memikir seribu satu cara untuk avoiding from me.. sirious saya sangat3 menyesal ngan apa y terjadi.. sangat2.. n the reason why saya tulis kat sini sebab entah... tk berani nak minta maaf secara straight forward.. esok kan puase .. kemungkinan besar rase gembira awak akan hilang separuh bile tengok my name kat fb message.. errr.. itu je kowt.. honest.. one days i hope that we can build up our friendship again.. sory.. soryfor everthing... saya doakan awak bahagia.. about my feeling.. yang mungkin buat awak sendiri tertanya2 kenape saye acting macam tu.... no wories sebab semua tu da hilang.. rase tu ..  da hilang.. coz i know.. for forever.. saya dan awak.. kite kawan !!! ful stop...err itu pun if awak masih anggap saya sebagai one of your friend.. if not.. err its okeys coz saya tahu bende y lepas tak mampu diubah kembali kan.. apa apa pun thanks n sory for everything..

btw thanks....
last wordddd....
selamat berpuasa semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... puasa penuh okeyh.... :P


p/s:- raye raye.. hehehee...:D

Popular Posts