Day 27 : what kind of person attracts you?

bercakap tak kasar..

bile marah muka die akan tegang.. and merah padam maybe.. tangan pun ala2 gengam secara  kuat demi menyabarkan diri dalam menghadapi situasi marah.. and aii rase itu care lelaki gentleman menghadapi situasi yang mencabar jiwe yerk.. hahahhaa... i guess soo... ;p

bile ada sesuatu masalah die akan sharing.. sharing is caring..kan kan??? and bile die tak berpuas hati pun die akan cerita.. akan beritahu.. so that i can betulkan kesilapan or whatsoever lah yang da i buat yang tidak menyenangkan die.. 

pandai masak.. ermm it is becoz i tak pandai masak so tugas masak memasak akan diberi pada die boleh???;p

pandai amik hati.. hati saye.. hati family and orang lain juge..

ada sense of humour sikit.. okeyh sikit jerk! sebab kalo banyak sangat aii will feel like.. errkk die ni badut ker?? hak3.. sangat kejam.. :D

romantic.. nak bunge n cokelat!!.. :P

suke baby.. ahahaha.. kalo die ta suke budak2 itu sangat menyusahkan saye sebab saye suke baby! sanggggat sukeee.. hak3..

serius bile perlu serius..

laast... die harus tabah, sabar and berjiwe tekad orangnyer.. orang seperti saye yang hatinya sangat2 keras adelah sangat2 sukar untuk DIUBAH, DIBIMBING, DINASIHATI dan DIBENTUK perilakunya.. ermmm.. ader ke manusia seperti yang didescribekan tadi?? tak ader kan? ok fine!!!

STOP DREAMING!!! hahahaha... :D


“Jangan terlalu baik dengan saya, kerana saya mungkin akan merindui awak.”
“Jangan terlalu mengambil berat terhadap saya, kerana saya mungkin akan menyukai awak.”
“Jangan terlalu rapat dengan saya, kerana saya mungkin akan jatuh hati dengan awak.”
CINTA ITU.... SANGAT MENYAKITKAN RIGHT??? >.<


p/s:- tertibe terajin nak menghupdate blog setiap mase... :P

Popular Posts