Tuesday, June 28, 2011

yea yea balik kampung.. :P

malam karang aii nak balik rumah.. cea.. hari tu kan aii p obersee(kelantan) so skang nak balik malaysia(putrajaya) balik sebab sebab sebab.. ader ar tak leh bagitau.. rahsia.. hak3.. tipu jerk..

actually fara p sana sebab nak uruskan sal berhenti kolej.. yaaa.. secara rasminya aii da habis belajar.. ritu kan risau2 takut repeat paper ke.. hape ker.. but thank to Allah.. aii lulus ngan cemerlang.. aderh .. 3.73(last gpa) cemerlang ker?? cemerlang la bagi kami sekeluarga dan dah tentu tentunya fara sendiri bcoz itu jela yang paling tinggi fara dapat sepanjang 4 kali deans.. suke .. hahahaha... tolong suke kan sekali..:D

btw malam ni aii ngan adik naik bus pergi putrajaya dulu becoz family lain pergi kuantan dulu naik kete.. adik aii nak register untuk msuk kptm kuantan.. lepas antar dia baru diaorang pergi putrajaya.. pergi untuk bercuti sambil2 nak amik barang2 aii y kat sana..

so secara rasminya minggu ni aii tak jaga baby iman sofea.. waa mesti rindu kat dia.. aii suke la baby tu.. ehehehe.. ok lah itu saja... doakan saya selamat pergi dan balik.. xd