At last!! Sangat sangat sentap.. menusuk kalbu betul..ahahaha..


Asyraff Muslim Bertunang Sabtu Ini *tekan ni ntuk baca ..

ouh sangat sangat sentap hokeyssssss... grrrrrrrrrrrrrr.. pasnih aii nak gedik gedik ngan saper .. hukhuk.. da tak leh dah nak gedik2 ngan dia.. husband orang seyh.. huwaaaaaaaaaaaaaa... nangis.. :P

ini semua korang nyer pasal.. T_T.. dulu tak nak vote fara ngan Ustaz amirul.. 
*Ulang tayang balik yang dulu punyer.. T_T


tengok sikit jerk yang vote (4)... kan da melepas.. huwaaaaaaaaaaaaaaaa... mood down!! T_T

babtu lah fara tukar jadi ini lak.. 


bila bab bab boikot kami berdua.. dan dan jerk banyak (28)... huwaaaaaaaa.. sangat sangat sentap... :P

pssssssssttt.. if you are new here pasti tak paham.. taper tak yah paham.. yatie .. akk aisya.. fiezah pahamkan.. merajuk ngan korang .. cik ezy.. needd.. semua semua.. ahahaha.. xd

apa apapun dia tetap hensem.. adoiiiiiiii mana nak cari lelaki yang macam ni jugak??? kenalkan pada aii.. nak gedik gedik ngan dia pulak.... 

apa apapun jugak.. lelki yang bernama amirul atau asyraff mmang tak der jodoh ngan saya kan.. bahahaha.. saper yang paham sila buat buat tak tahu.. yang tak paham.. bagus.. T_T

klah.. hidup harus diteruskan kan..  nak sambung study balik.. sambil layan perasaan.. lalalala... 

*letak lagu sikit nak tambah feeling.. ekekeke.. xd


ustaz amirul aka Asyraff muslim.. aii wish you all da best..selamat bertunang <==== sambil nangis.. hakhakhak.. 

Popular Posts