Wednesday, January 12, 2011

kecik hati ngan Evan sebab kahwin tak ajak! huh!!


hua kecik hati!! kecik hati!!
kalo aii tak tengok citer Alisa hari ni nampaknya sampai sudah aii tak tahu they all dah kahwin.. huhuhu..
Alisa siap dah mengandung lagik!
kenapa aii tak tahu hah??
kenapa adik aii tak bagi tahu aii..
bila dia kahwin!!
cammana dia kahwin??

sampai nya hati mu EVAN.. kuciwa  Fara tau..chewaHH!!
eiii.. kiranya hari ni last episode la ya..
sedihnya..
tak dapat dah la nak tengok Evan yang hensem tu pasni..
Hensem kan dia.. lalalala...

tapi takper pasni ada citer
SEJUTA CINTA MARSHANDA...
ouh tak sabarnya nak tengok Marshanda..
so sweeettt!!! I likeee!!!

ouh! ok bukak topic lain lak ya!!
esok cuti.. psssttt.. sebenarnya esok ader taklimat akademik..

tapi semalam
(perbualan bersama mr president)

Izham:- Esok ada taklimat akademik kul 9.30 pagi
kami:- wajib datang ke wei?
Izham:- entah. tak yah pun takper. kita semua kan dah semester 6.. (selamba jerk dia cakap)
Kami/Fara:- kalo  macam tu tak yah datang ar! *hamboi mentang senior!  buat ikut kepala sendiri jerk.. hahaha..

hari ini

kami:- erh esok kena datang ker tak..wajib ker datang.. 
*risau.. kowt2 wajib datang.. kalo takdatang kena back hand ngan pihak2 tertentu lak kan..  kononnya la..
Izham:- Aku tak tahu. puan Alinda cakap wajib... (pn Alinda koordinator uitm)
Fara:- alah.. kalo ngan Izham semuanya wajibbbbbbbbbbbbbbbbbb!!!! 
*dah kata mp.. semuanya wajib!! ya tak????  
*takkan la dia nak kata tak wajib.. itu menyalahgunakan kuasa namanya.. muahaha,.. opsss...

so conclusionnya tak yah datang!!!! muktamad!!!
esok kita TIDURRRRR!!!!! HOYEAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!

p/s:- Kesian kat Natasha. ending agak menyedihkan untuk dia.. KERANA CINTA... hehehe .. tapi cantik kan dia.. .. tempek ar muka dia kat sini! wat kenangan.. hahaha.. *i suka gak dia berlakon.. superb!!