Hati Sebal!!

First of all..
kepada "PAKCIK"  bas yang ZzZzZZzZz..
this is my word.. chewah!! hangin la katakan.. sebab sikap pakcik bas yang tak bertamadun untuk keberapa kalinya.. huhuhu..
saya marah hokey!!! 

gini la.. pakcik setakat XXXX tu tak yah berlagak la.. (saya pun bukannya nak berlagak tapi siyer saya geram hokey!!)
kerek yang amat..
memalukan saya jerk..
nasib baik saya ni cool.. (terpaksa masuk bakul angkat sendirik demi membuatkan saya rasa hebat sebab pakcik dah buat saya rasa down!! )
chewah,..
apa apa pun.. hati saya memang sebal yang teramat ngan pakcik..
mentang2 saya muda langsung pakcik tak hormat saya yerk..(at least muda dari you all la kan?)
kalo saya muka masam mula la nak mendajalkan saya.. kata saya sombong la... berlagak la.. macam macam!(err ok macam macam tu takder la.. paling kurang korang berbisik2 ala ala mengumpat depan saya kan.. err ke saya y perasan???)
kalo saya tersenyum (senyum kepada y TUA itu satu sedekahkan + tanda menghormatikan?).. gatal mengalahkan.. err.. kalah la segala jenis ulat bulu tu..(saya rasa ulat bulu pun tak gatal macam tu.. kalo dia gatal pun nak wat cam mana dah diciptakan sebegitu right??)
kerek betul.. hahaha..
lepasni.. tengok la saya balas balik..
satu hari nanti saya bawak kapal terbang pastu parking depan pakcik.. n pakcik jangan berangan la nak naik kapal terbang yang saya bawak tu..  nampak jer pakcik kat pintu gerbang .. terus saya start n then fly..

err.. ok ok.. mungkin keterlaluan la berangan nak balas cam ni kan..
saya pun tak bercita cita nak jadi pilot...

ouh.. mungkin juga saya boleh appy kerja kat perbadanan..
bahagian payroll gaji.. da kata amik accounting kan..
hah nampak jer nama pakcik terus saya ubah nilai gaji tu kepada RM 0.001 sen.!! huh.. puas hati saya hokey..

tapi tu la..
nasib baik saya ni rabun jauh..
so saya langsung tak nampak jelas muka pakcik..(terselindung disebalik pintu bas yang penuh ngan air hujan)
jadi macam mana saya nak balas demdam saya ni..
sabar jerk la..
apa apa pun.. saya mohon supaya pakcik ni berubah..
chewah.. pakcik tak pakcik itu belakang kira.. (fara pun tak tau siapa sebenarnya coz tak nampak.. tapi like i said la.. pakcik ke tak pakcik ke itu belakang kira.)
yang penting saya ni dah habis baik..
tengok bercakap pun sopan jerk.. SAYA lagi...
kalo ikut hati..
tang2 tu jugak saya mengamuk.. flying kick pakcik.. hua hua hua..

tarik nafas turun..
tarik nafas.. turun..
ok saya da bertenang..
maaf diatas KEKASARAN bahasa tu ya pakcik..
saya doakan pakcik murah rezeki .. amin...
ouh baik kan aii????

p/s:- salah satu cara melepaskan geram adalah mengeluarkan kata kata yang sopan seperti ini.. err aii sopan kan.. hahaha...

Popular Posts