aT laSt..

At last!!
I da buat keputusan! whether tepat atau tidak.. sama ada akan menyesal atau tidak lepas ni.. I dont know and i don`t want to know.. but I have to do it! selagi melihat bayang kamu di dalam my life itu akan betul betul buat semangat diri meluntur jatuh!

serius tak terniat di hati untuk tukarkan persahabatan tu jadi permusuhan.. tapi bila hubungan tu langsung takder maknanya untuk kita berdua... even just as a friend.. i have too..

cukup saya katakan it is da best thing to know you in my life. kita sekepala. kita boleh berbual apa sahaja , infact kita pernah berlakon drama (buatan sendiri) hanya kerana mahu bermain tarik tali dengan kawan2 yang tak suka kita bekawan... n i love that moment! serius!

tapi.. bila diimbas kembali.. betul juga kata kamu... disaat kamu mengadu pada my others best friend yang kita sudah tak sekepala.. disaat kamu berjumpa dan mengatakan " tak yah la kita berpura pura kawan lagi" disaat kamu abaikan saya didalam kelas , disaat kamu lebih memilih untuk bersama sama teman teman kamu "memulaukan" saya.. dan disaat kamu hanya memandang saya dengan pandangan kosong! like kita tak pernah berkawan.. that  just a fact that our friendship should be end!

it just nice to know that you always make me feel greaters,  make me feel that i`m a good girl, always says to me that i`m a good friend, I`m special, you like me coz I`m a good person( to you), i`m diffferent enought from other friend that make our friendship turn out to be a best moment in our life... also to know that at the first place whatever happen you n me.. we will be remain our friendship for forever.. we will stay at the same place even there are people that don`t like it, when you says " just ignore those people (person that you know first who don`t you to continue our friendship) because thet are jelous" yes! those word! JELOUS! for what??? what are the fact that make they feel that they will lose you just because we remain to be friend till the end!

sakit! hati terlalu sakit.. hanya kerana those non value friendship saya dituduh bermacam macam! one kelas now know me as penghianat! perampas ! n what so ever!just bcoz of you!  tapi saya tak pernah salahkan awak.. sebab kita berdua tahu.. saya dan awak tak pernah ada apa apa.. all conversation between you n me.. that just a kidding.. there nothing! dan yang paling menyakitkan bila persahabatan saya dengan yang lain hancur macam tu jer! atas sebab?? saya!! saya punca segala masalah! sunguh sadis sekali apabila hanya saya yang dipersalahkan! dan sungguh menghinakan sekali apabila awak hanya membiarkan! at last.. awak tak lagi 'sekepala' dengan saya...

but its okeys.. coz i know who i am.. ahh.. kita kenal pun bukannya lama.. that the fact!

berakhirnya spm.. berakir suda semuanya.. saya akui.. saya memang melarikan diri jauh dari semua! kerana hati terlalu kecewa.. sakitnya hanya Tuhan saja yang tahu.. tapi takdir TUHAN.. we meet again.. at last...
walau hati masih sakit tapi bila tahu yang awak seolah olah serius mahu kembali berhubung dengan saya.. even tak pasti sama ada bersedia atau tidak .. even saya tahu risikonya besar.. tapi saya tetap teruskan.. saya tetap berkawan dengan awak...

but that the mistake that i have ever done in my life! you make me fool again! kata kata awak tak seiring dengan apa yang awak buat.. sejuta patah kata awak hanya satu yang betul! like you said.. i`m differ enought from your other friend... so that the fact! saya dan awak tak kan mampu untuk terus berhubung walau hanya sebagai seorang kawan.. sebab.. awak..awak takkan mampu menjaga hati dan perasaan saya even hanya untuk sekali.. hipokrit! that you!

because of your 'hipocrit' behaviour.. i cant continue our friendship.. walau pun penah bertekad.. akan terus remain sebagai kawan till forever.. dan janji awak.. walau apa pun yang jadi.. walau 'those people' come back .. kita tetap akan sama...

tapi itulah hakikatnya.. saya tahu.. dan awak pun tahu..persahabatan itu actually sudah melampaui batas sebagai seorang kawan.. n the fact is.. i know that i care for you.. too much.. and i`m appreciate you..too much.. but.. i`m sory coz have to remove you from my life! satu satunya cara dengan block you from fb.. coz I can`t see your hapy status n profile.. because its killing me inside! luluh hati! jatuh semangat...

saya tahu... we cannot resist from each others coz even we are far enough but infact.. we still stay in same place, same country.. but that its! just go aways! no worries .. I tak pernah berdendam.. tidak juga berniat mahu memutuskan terus persahabatan itu.. tapi cukuplah.. banyak hati yang perlu dijaga.. n the most is.. my feeling also.. just stay on with your life.. satu hari.. akan tiba masanya kita semua akan berjumpa balik! that i`m really sure enought.. but for this time moment.. just let hapy with our life! with or without you@me. life still go on.. THAT THE FACT!

p/s: sesungguhnya saya betul betul menyesal sebab kenal dengan awak.. bertambah menyesal apabila akhirnya jadi begini..dan the fact that.. kita hanya berselindung disebalik perkataan "friendshiP".. 22/7/2010

Popular Posts